Miért válaszd az FM parfümöt?
Sok emberben felmerülhet a kérdés, ha még nem rendelt az FM-től azért, ha pedig hallott már valamit a cégről akkor azért, hogy vajon minek alapján válassza az FM parfümöket. Miért költsön 4-5000ft-ot egy olyan parfüm alternatív változatára, amit a piacon, vagy a metro aluljáróban ugyanennyiért meg tud venni eredetiben.
Egy pillanat! Eredetiben??
Igen sokan ezt hiszik, azonban ezek az illatok messze nem olyanok, mint az eredetiek. Hiszen ezeket a másolatokat nagyrészt Kínában, vagy Törökországban állítják elő úgy, hogy a doboza, csomagolása, de még az üvege is megtévesztésig hasonlít az eredetihez. De az illata... Aki már néhányszor használt egy bizonyos illatot az azonnal megérzi a különbséget. A tartósságáról nem is beszélve, hiszen ezeknek a töménysége messze nem olyan, mint az eredetié. És itt kanyarodhatunk vissza az FM parfümökhöz, hiszenezeknek a töménysége is többnyire megegyezik az eredeti nagy divatcégek neve alatt futó parfümökkel és ezáltal tartósabbak is.
De akkor hogyan lehetnek ennyivel olcsóbbak?
A Drom Fragrances a világ négy legnagyobb parfümolaj gyárának az egyike.
Tehát, a cég alapkoncepciója az volt, hogy létrehozzon mindenki számára elérhető illatokat, melyek megszólalásig hasonlítanak a márkás illatokra és nemcsak illatban, hanem minőségben is. Hogy, miért tudják ezt a hasonkóságot garantálni?
Azért, mert ugyanabból az alapanyagból származnak, mint a márkás parfümök. A különbség csupán az, , hogy a Drom Frangrances illatgyárnak a parfüm szakemberei kidolgoztak egy alternatív illatot az FM cégnek minden márkás illatból. Ezenkívül a titok a marketing különbségében rejlik.
Miért éri ez meg az illatgyárnak?
Induljunk ki az egyik legnépszerűbb női illatból az egyik 30ml-es parfümből, melynek listaára 9959ft (friss adat). Vegyük 10000ft-nak. A Drom előállítja a divatcégnek az illatot max. 1000ft-ért, ehhez jön a promóció, a logisztika, a divatcég gázsija, nagy- és kisker és nem utolsósorban az egyedi csomagolás, az egyedi üveg. Ezek mind-mind olyan költségek, amik esztétikusabbá teszik magát a parfümöt, de az illatot ami a gyárból jön azt nem befolyásolják. Minket azonban az illat érdekel, hiszen nem a csomagolásért szeretnénk fizetni elsősorban.Erre jött rá az FM cég és kezdte el a gyár illatait egy egységes, de mégis elegáns csomagolásban árulni. Tehát az eredeti kérdéshez visszatérve...
Amíg a nagy márkanévvel ellátott cég elad a saját parfümjéből10000ft-os áron 100 db-ot, addig az FM ugyanebből az illatból 10000(!) db-ot ad el világszerte. Ezért éri meg a gyárnak, ezért éri meg az FM cégnek és ezért éri meg NEKED is.
http://www.sokoldal.hu/lap.php?azonosito=sikercsapat
http://parfum-egeszseg-aruhaz.hupont.hu/